2015. április 6., hétfő

12. Fejezet - 'Már éppen kezdtem volna elhinni..'

Drága olvasóim!
Hát itt is lenne a következő rész!:) 
Egyerűen nem bírtam holnapig várni, ezért muszáj volt most hoznom :DD 
De, nem is húzom az időtöket!:)
Kellemes Olvasást<3
hope you enjoy it 

xoxo Gemma


-Menjünk el hajózni!-vetette fel az ötletet a mellettem sétáló Niall.
-Mehetünk a hajómmal.-vontam vállat, mire mindenki kikerekedett szemekkel nézett rám.-Mi az?
-Hajóddal?-szólalt meg Liam.
-Öhm..igen, sokat szoktam hajózni.-nevettem el magam kínosan, normális választ adva.
-Hát..oké.-vontak vállat, majd tovább indultak.
Ha most nem ismertem volna őket, biztos elég hülye képet vághattam volna, ezen a hirtelen hangulatváltozásnak nem nevezhető pillanaton.
-És hol találkozunk?-karolta át a vállam Niall.
-Gyertek hozzám, és onnan együtt megyünk a kikötőbe.-mosolyogtam rá, majd kiléptem a liftből, és a kocsi felé vettem az irány. Jenn elment valahova Taxival, ezért nekem kell hazavinnem hozzá a kocsiját.
-Oké, akkor egy óra múlva találkozunk.-nyomott egy puszit a hajamba, majd jó szorosan megölelt, és beült a kocsiba.
A többiek is elköszöntek, majd amikor Harry-re került a sor nem tudtam mi tévő legyek. Azután a csók után..
Amint éppen belemerültem gondolataimba Harry két kezét már a csípőm köré fonta, és szorosan vont magához.
-Miért szaladtál el?-suttogta a fülembe. Tudtam, hogy miről beszél. Miután megcsókolt, csak a nevét sikerült kinyögnöm,. és utána ott hagytam. Elszaladtam..
-Szerintem ezt nem most kellene megbeszélni...-toltam el magamtól, majd hátat fordítottam neki, és beültem a kocsiba.

~*~

-Megyek már!-kiáltottam el magam. Valaki, illetve valakik ráfeküdtek a csengőre, és nem hagyják abba..-Jó, oké elég!-téptem fel az ajtót, majd Niall és Louis vigyorgó fejével találtam szembe magam.
-Azt hittük, hogy már soha többé nem nyitod ki.-játszotta a kétségbeesettet Lou.
Rosszallóan megráztam a fejem, majd elléptem az ajtóból, hogy be tudjanak jönni. Niall egyből a konyhát célozta meg, míg a többiek a nappaliba telepedtek le.
-Csak szolgáld ki magad.-  kiáltottam el magam cinikusan a konyha felé, miközben felhúztam a converse cipőm.
-Köszi, meglesz.-hallottam meg nevetve a választ.
-Mehetünk!-emeltem az égbe a kezem ezzel jelezve, hogy készen vagyok.
-Egy pillant.-kiáltott Niall, mire a többiek már mellettem álltak útra készen állva.
-Na itt vagyok.-lépett elő a falak mögül két szendviccsel a kezében Nialler.
-Mikor evett utoljára?- fordultam Liam felé.
-30 perce.-vont vállat. Mindentudóan bólintottam, majd kinyitottam a többiek előtt az ajtót, ezzel azt jelezve, hogy indulhatunk.


-Ez..a hajód?-állt mellettem Harry tátott szájjal. Megbeszéltük a kocsiban, hogy normálisan fogunk beszélni egymással, és elfelejtjük azt ami a szertárban történt. És most jön az a kérdés, hogy miért utaztam egyedül egy kocsiban Harryvel.
Azért, mert a fiúk minden áron azt akarták, (és mivel nem is fértünk be mindannyian egy kocsiba) , hogy Harry velem jöjjön, így kénytelenek voltunk egymás társaságát élvezni.
-Nem is nagy..-vontam vállat.
-Áh nem.-nevetett fel cinikusan Niall a másik oldalamról.
-Na jó, le lehet szállni rólam.-emeltem fel a két kezem, majd felmentem a hajóra.- jöttök?- fordultam vissza feléjük.
Választ nem adva szaladtak át a kis 'hídon', és zárták be maguk után az ajtót.
-És hova megyünk?-kérdezte tőlem a kapitány.
-Menjünk be a tengerre, és akkor ott majd úszunk egyet.- vetette fel az ötletet Zayn. Mindenki rábólintott, így el is indultunk.
Míg a többiek elmentek a hajó farához, addig én bementek a benti térre, és kerestem valami innivalót a hűtőben.
-Sör, ásványvíz, Ice Tea. -soroltam halkan, majd amikor felálltam egy mellkasba ütköztem. Ma már másodjára..
-Mit csinálsz?-mosolygott le rám Harry.
-Innivalót keresek.- válaszoltam.
-Segítek kivinni.-vette ki a kezemből a két Ice Teát, majd megvárta míg kiveszem a söröket is. Minden mozdulatomat mosolyogva figyelte. Ez eléggé zavart.
-Menjünk.-intettem a fejemmel, majd megindultam előtte. Gyorsan beért, és így már mellettem sétált tovább.
-Meghoztuk az innivalót.-emeltem fel a két kezemben lévő üvegeket, majd letettem őket az asztalra.
-Ú. Én egy sört kérek.-lépett mellém Nialler.- Hideg?
-Igen, most vettem ki a hűtőből-mosolyogtam rá, mire elvette az említett innivalót, és egy jó nagyon kortyolt bele.
-Úh, ez most jól esett.-sóhajtott egyet, majd visszaült a többiekhez.


-Megállhatnánk itt.-hajolt ki a korláton Zayn, hogy tanulmányozni tudja az óceánt.
-Jé, én látom az alját.-csodálkozott Louis.
-Hát igen, tudod Lou ez ilyen.-veregettem meg a vállát, majd bementem a kapitányhoz.
-Itt megállhatunk.-dugtam be a fejemet a kis helyiségbe. Mosolyogva bólintott, és megállította a motorokat.
-Megérkeztünk!-kiáltottam el magamat, majd bementem az egyik szobába, hogy leöltözzek bikinikre.

Mire kiértem a fiúk már a vízben voltak, és vagy egymást fojtogatták, vagy éppen ugráltak a vízbe.
-Gyere Sel.-kiáltott fel Niall. Nem kellett kétszer mondania egyből beleugrottam a vízbe, és amikor felúsztam a felszínre Harry vigyorával találtam szembe magam.
-Mi az?-kérdeztem felvont szemöldökkel. Megvonta a vállát,  és a vigyort egy mosolyra formálta.
-Semmi..-suttogta a szemembe nézve. Megragadta a kezem, és húzott maga után, a hajó másik oldalára, hogy takarásba legyünk.
-Miért jöttünk ide?-tartottam magam a vízen a kezeimmel.
Nem válaszolt, csak nézett, oldalra döntötte a fejét megragadta a csuklómat, majd magához húzott, de nem csókolt meg. Lélegzet visszafojtva vártam, hogy mit fog most tenni, és nem is kellet sokáig várnom, hogy megtudjam. Ajkait szélsebesen az enyémekre tapasztotta, majd megnyaltam az alsó ajkamat, ezzel bejutást kérve.
Először nem adtam meg neki, de mikor már szinte erőszakosan préselte át nyelvét, feladtam.
Csókja egyből lágyabb lett, és két kezét a combomra simította, még közelebb húzva magához. Lábamat a csípője köré fontam, mellkasunk teljesen összeért.
A felhők fölött éreztem magam 3  méterrel. Sosem csókolt engem még senki sem ilyen lágyan, és ilyen tökéletesen. Elolvadtam karjai között.
De ezt nem akartam! Nem akartam, hogy ez legyen.
Csókunkat én szakítottam meg, amikor rájöttem, hogy valójában mit is csinálunk. Az édes ajkakat egyből hiányoltam sajátoméról.
Harry a szemembe nézett, és gyorsan kapkodott levegő után.
-Azt isten szerelmére..-dünnyögtem alig hallhatóan, és ajkaimat ismét az övére tapasztottam. Nem kellet engedélyt kérnem a bejutásért. Egyből megkaptam. Éreztem, ahogy elmosolyodik, és beletúr a hajamba. Jóleső sóhaj hagyta el a számat, és már éppen kezdtem volna elhinni, hogy ez a tökéletes pillanat sosem múlik el. Ám ezt is megkellett valakinek zavarnia.
-Sel..?-hallottam meg Niall megdöbbent hangját.

2 megjegyzés:

  1. Remek rész lett. Selena és Harry közt aztán van kémia! :D Kár, hogy Niall megzavarta a dolgokat, de persze így izgalmasabb lesz... :)
    siess a következővel! :D

    puszil:
    ~pepa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :3
      Már kint is van :DD

      xoxo Gemma

      Törlés