2015. június 6., szombat

17. Fejezet - Ismét Összetörtem

-Jó Reggelt Selena!-ugrott valaki az ágyamra. Nem kellett sokat találgatnom, hogy megtudjam ki az.
-Louis hogy jutottatok be?-nyomtam a fejem a párnába.
-Chanel beengedett minket.-feküdt be mellém, majd a falat kezdte el tanulmányozni.-Mi történt tegnap?-kérdezte tőlem bizalmasan.
-Miről beszélsz?-tudtam mire gondol, de én viszont nem szerettem volna erről beszélni.
-Ne csináld azt, mintha nem tudnád miről beszélek. Miután elmentél tegnap Harry-vel WC-re, Hazz rá 10 percre idegesen vágtatott ki a plázából és nem volt hajlandó velünk beszélni.-pillantott rám.
-Figyelj Lou. Én nem szeretnék semmit sem Harrytől.-ültem fel az ágyon- Tudom, hogy ő egy olyan ember, aki nem tudna kapcsolatban élni..
-De lehet éppen van egy olyan személy az életében aki miatt megváltozna.-szakított félbe.
-Tudom, hogy te jobban ismered Harry-t mint én...És valahol biztos vagy benne, hogy tényleg megtudna változni..De nem tudnák még egy szakítást elviselni. A szívem így is darabokban van.
-Ki mondta, hogy szakítanotok kell?
-Louis, kérlek...-fúrtam vissza a fejem a párnába. Nem akartam ma semmit sem csinálni. Nem akartam bemenni a stúdióba sem. Semmihez sincs kedvem.
-Jó, rendben nem fogok beleszólni. De tudod nem szeretem látni, amikor a barátaim szenvednek.-suttogta éppen csak annyira, hogy meghalljam.
-Jaj, te gyere ide.-ültem fel, majd jó szorosan megöleltem őt. Kedves tőle, hogy próbál rajtunk segíteni, de mint már mondtam ebből úgy sem lenne semmi.
-Na én lemegyek, addig öltözz fel.-engedtük el egymást, majd 'búcsúként' egy puszit nyomott a homlokomra és már ki is sétált a szobámból.


~*~

-Indulhatunk?-karolta át a vállamat Niall.
-Persze.-bólintottam immáron már frissen és felöltözve.
-Csini.-kacsintott rám Zayn, majd előre ment, ugyan is ma érkezik Perrie, ha jól tudom.
-Hé, minden oké?-húzott félre Niall.
-Persze, mi bajom lenne?-értetlenkedtem, talán egy kicsit túl is játszottam a szerepem..
-Tegnap óta nagyon furcsa vagy. Harry-vel kerültek egymást..
-Nem. Harry kerül engem.-javítottam ki Niallt, majd egy pillanatra az említett felé kukkantottam.
-Mi történt már megint?-sóhajtott fel.
-Semmi, nem tudom miért kerül engem. Tudtommal barátok vagyunk.-vontam meg a vállam, majd felraktam a napszemüvege és elindultam a kocsik felé.
-Selena!-szólított meg Liam.
-Igen?-kaptam felé a fejem.
-Hozni kéne a te kocsidat is. Nem fogunk elférni.-fordult körbe, ezzel jelezve, hogy tényleg nem fogunk elférni.
-Rendben hozom.-bólintottam, majd visszamentem a házba a kulcsomért és a garázsnyitóért.
Miután megtaláltam a kulcsokat visszamentem a többiekhez és felnyitottam a garázs ajtaját.
Besétáltam bepattantam a kocsiba, majd a kéréseknek eleget téve kiálltam vele.
-Na akkor ki jön velem?-húztam le az ablakot.
-Én, Niall Lou és Zayn a miénkkel megyünk.-bökött a fejével a kint parkoló fekete Range Rover felé- te pedig, hogy ne kelljen egyedül menned, Harry veled megy.-nézett rám, majd meg sem várva a válaszom bepattant a kocsijukba.

Pár héttel később.

Ma indul a turnénk. 
Nagyon sok minden történt ebben a pár hétben. Jó és rossz is.
A lényeg igazából az, hogy elkészítettük az albumot és mint már egyszer említettem ma indul az egy éves turnénk a világ körül. Harry-vel még aznap a kocsiban megbeszéltük, hogy barátok maradunk és nem kerülgetjük egymást. Ezt mind a kettőnknek sikerült betartania így minden visszaállt a rendes kerék vágásba. Kivéve azt, hogy attól hogy mi ezt mind szépen megtárgyaltuk és én hiába próbáltam magamnak is tagadni nem tudtam.
Beleszerettem. 
Utálom, hogy nem tudom kikapcsolni, vagy állítani az érzéseimet. Nem akartam, hogy ez legyen. Ismét csalódás fog érni.
Ennek nem lett volna szabad megtörténnie, de már sajnos változtatni nem fogunk tudni rajta. 
Nem tudom, hogy Harry mit érez irántam, hogy egyáltalán megmaradtak-e azok a kevés kis érzések, amik pár hete még tomboltak benne. Vagy lemondott minderről és éli tovább a szerelmi életét nélkülem.
Szerintem a második.
-Selena indulunk!-szakította meg gondolat menetemet Jenn hangja lentről.
-Jövök!-álltam fel az ágyamból, majd magamhoz vettem a telefonomat és lebaktattam hozzá és Chanelhez.
-Hiányozni fogsz nyomibubikám.-öleltem át unokatestvéremet.-Nem tönkretenni a házat!-nevettem fel, majd elengedtem őt és egy nap cuppanós puszit nyomtam a homlokára.
-Nyugi-forgatta meg mosolyogva a szemét- már mondtam, hogy nem fogok csinálni semmi hülyeséget-ölelt még egyszer magához.
-Szia Jenn, vigyázz Sel-re.-köszönt el menedzseremtől is egy öleléssel.
-A bőröndöket bepakoltuk Jenn-lépett be az egyik testőröm az ajtón.
-Remek. Akkor indulhatunk is.-csapta össze a tenyerét, majd még egyszer megölelte Chan-t és nyomott egy puszit a fejére.-Szia Chanel majd beszélünk és ha a közelbe lesz koncert te is jössz!-kacsintott egyet, majd kilépett az ajtón.
-Szia baba.-öleltem meg szorosan és én is kimentem Jenn-hez. 


~*~

-Selena! Selena!-kiáltották a rajongók immáron a reptéren. 
-Égy képre kérlek!-sírtak, ugráltak, nevettek. Szeretem őket mindennél jobban, de sajnos így is késésben vagyunk. Nincs most időm a fényképezkedésre.
Fejembe húztam a kalapom és úgy sétáltam tovább testőröm és menedzserem mellett.
-SELENA KÉRLEK!-kiáltották még páran, mire muszáj volt hátra néznem és egy szívet mutattam nekik a kezemmel.
-Szeretlek titeket, de most sietnem kell!-kiáltottam el magam, majd Jenn-ék után szaladtam. 
Lecsekkoltunk, majd utunkat a magángépem felé vettük. A fiúk már ott vártak miket, jellemző, hogy én kések mindig..
Felsétáltunk a gépbe a kellemes hűvös levegő pedig egyből megcsapta a testemet. Jól esett ez után a meleg után.
-Selenaa!-futottak oda hozzám a fiúk, majd a karjaikba zártak.
-Sziasztok srácok!- köszöntem vissza nevetve, majd én is megöleltem őket.
-Szia, Taylor vagyok.-állt meg hirtelen előttem egy szőke hajú lány. Ismertem. Persze, hogy ismertem, hisz az egyik legnagyobb híresség.
-Szia, Selena.-nyújtottam a kezem értetlenül. Nem értem, miért van itt?
-Selena ő itt a barátnőm.-lépett mellé Harry és átkaroltam Taylor derekát. 
Éreztem, hogy valami összeomlik bennem. Szemeim megteltek könnyekkel, de utat nem engedtem nekik. Nem láthatják meg, hogy ismét összetörtem.
-Nagyon örülök nektek.-erőltettem mosolyt az arcomra. Niall és Lou aggódó pillantásokkal ajándékoztak meg, míg a többiek videó játékoztak a repülő másik végébe.
-Elmegyek WC-re.-mutattam a hátam mögé, mire Tayrol csak mosolyogva bólintott és csatlakozott Harry-vel a többiekkel. 
Észrevettem, hogy Niall felpattant azzal  az érdekkel, hogy utánam jön, de leintettem.
Bevonultam a mosdóba, majd magamra csuktam az ajtót. 
Hátam nekidöntöttem a falnak, majd úgy csúsztam le a hideg talajra. 
Előtört belőlem a zokogás megállíthatatlan tempóban.
Ismét összetörtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése